فروش اسپمر چت روم

درحال بارگذاری ....
به ترفند ها خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : فروش اسپمر چت روم

فروش اسپمر چت روم

تاریخ ارسال پست:
پنج شنبه 18 دی 1393
نویسنده:
✘☠ ℱaRsHaD.ShaR☠✘
تعداد بازدید:
2277

Dchat Spamer V2.0 | به قیمت 5000 هزار تومن

 

اینم فیلم آموزشی واس اونایی که نمیدونن چیه

http://www.aparat.com/v/YJR8l

هرکسی خریدار بود با ایدی

iii_farshad.shar_iii@yahoo.com

یا

میتونید تو همین پست نظر بدید و بخواهید

و مشخصات ایمیل یا جیمیل دارین رو این پست بزارید تا براتون ارسال بشه

تماس بگیرید



مطالب مرتبط

نظرات

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/2/29/farshad1997 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش من برنامه رو میخوام کی دستم میرسه؟09174969683 tl

این نظر توسط arya در تاریخ 1393/12/29/farshad1997 و 21:08 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر --- این اسپمرو من میخوامش - ولی یاهو ندارم--- لطف کنید اگر میشه یا ایمیل یا شماره تماس بدید بهم تا ازتون شماره کارت بگیرم به حسابتون بریزم این اسپمرو بدین بهم --- تو این ادرس چت رومم که زدم خودم مدیر اصلیم اسمم همینه اریا هست ممنون میشم
پاسخ:دوست عزیزم من ادرس چت رومم نمیبینم اگه دباره اومدی بخونی iii_farshad.shar_iii@yahoo.com iranian-chat.in این چت روم منه و اسم من I R A N I هستم اومدی بیا اینجا بگو تا براتون ارسال کنم موفق باشید


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: